UMC Utrecht LTI

Profilering LTI

Sizigy heeft een film geproduceerd over de integratie van research, diagnostiek en klinische behandeling. Veel belangrijker nog is de gedrevenheid die door de gehele organisatie te vinden is en die zorgt voor baanbrekende resultaten. De doelstelling van de film was om binnen de farmaceutische industrie alsook de wereldwijde community van de Immunology het LTI een duidelijk profiel te geven van een innovatieve organisatie en cutting edge science.

Een film over passie en innovatie

Sizigy heeft een film geproduceerd over de integratie van research, diagnostiek en klinische behandeling. Veel belangrijker nog is de gedrevenheid die door de gehele organisatie te vinden is en die zorgt voor baanbrekende resultaten.

Geplaatst door Sizigy op vrijdag 5 mei 2017

Meerdere varianten voor verschillende doelen

Om de film zo goed mogelijk te activeren is deze geproduceerd in 3 versies: een 40 seconden versie, een 2 minuten versie en een 6 minuten versie.
Deze hebben we zeer doelgericht voorgeschoteld aan de mensen die er voor het LTI echt toe doen.

Bereiken van de doelgroep

Binnen de wereldwijde community van immunologie heeft maar liefst 12% de film bekeken. Bovendien heeft 18% van de belangrijkste stakeholders binnen de Pharma industrie die film bekeken en gewaardeerd als inspirerend.
Een grotere bekendheid en een positieve profilering zijn het resultaat van een film die inspeelt op gevoel in plaats van kennis. Door deze film is met een Facebook en LinkedIn campagne zeer doelgericht geactiveerd bij de stakeholders van het LTI.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

5 mei 2017