De kennis van Sizigy

Kennis = content

Bovenstaande roepen we al jaren. In organisaties waar veel kennis zit, zit ook veel content. Vaak goed verstopt. Wij helpen organisaties die kennis te verspreiden. En zo doen we dat zelf ook op ons blog.

Klimaatfilms Provinciale Commissie Leefomgeving

Voor de Provinciale Commissie Leefomgeving van de Provincie Utrecht hebben we vier films gemaakt, met in de hoofdrol jonge wetenschappers. Deze wetenschappers, expert op het gebied van duurzaamheid, vertellen Gedeputeerde én Provinciale Staten over de urgentie van de...

Lees meer

Trainingreeks online & social content

Regelmatig worden we gevraagd om een training of workshop te verzorgen. Deze keer werd ik door een oud-student van de Hogeschool Utrecht, Eva Kloor, gevraagd om al haar communicatie-collega's bij te spijkeren over de inzet van sociale media, online strategie en...

Lees meer

Nieuwe reeks videocontent HVC KringloopEnergie

Afgelopen periode hebben we gewerkt aan een nieuwe reeks videocontent voor HVC KringloopEnergie. Deze servicefilms zijn onderdeel van de contentstrategie. Sizigy helpt HVC met videomarketing,  met als doel bestaande klanten met een aansluiting op het warmtenet van HVC...

Lees meer

Docentstage: docent loopt mee met de praktijk!

Al vrij snel na mijn afstuderen werd ik part-time docent op de Hogeschool Utrecht (bedrijfscommunicatie) en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (communicatie & communication studies - de Engelstalige en internationale varianten communicatie). Kennis overdragen...

Lees meer

The life of a Bolt

Blogreeks video – deel 2 over de hoofdrol Het zijn soms de simpelste en kortste films die de meeste impact hebben. En dat is waar het allemaal om gaat… IMPACT! Snelle overgangen, effecten en stijlen zijn een prima middel om een kijker aan je te binden. Maar meer dan...

Lees meer

One shot tells it all…

Het zijn soms de simpelste en kortste films die de meeste impact hebben. En dat is waar het allemaal om gaat... IMPACT! Snelle overgangen, effecten en stijlen zijn een prima middel om een kijker aan je te binden. Maar meer dan een quick fix is het niet. In deze reeks...

Lees meer

Hoe zet je het Hero, Hub en Hygiene model in?

Genoeg voor voor discussie, het hero, hub en hygiene model van Google/YouTube. Want waarom wordt dit model zo vaak en graag gebruikt. En is het wel wetenschappelijk onderbouwd? Dat laatste zeker niet. Maar het gebruik van het hero, hub en hygiene model biedt een...

Lees meer

Succesvolle wervingscampagne AB Oost

Eind vorig jaar vroeg AB Oost (nu Abeos) ons om een campagne te ontwikkelen voor de wervingsactie 100 medewerkers. Door de aantrekkende economie is het nodig om meer krachten in de poule van AB Oost op te nemen. Naast het werven van nieuwe medewerkers met 100%...

Lees meer

Google Streetview voor de HAN

Doelstelling en vraag van de HAN Drempelvrees wegnemen en scholieren voorbereiden op hun bezoek aan de HAN.  Door de inzet van  nieuwe middelen, zoals Google Streetview willen we de doelgroep beter bereiken en voorbereiden. Met deze opdracht van de HAN was duidelijk...

Lees meer

Het belang van video voor activatie op Facebook

Dit artikel van Aljo Hartgers over Facebook in 2017 verscheen in de LBL-jaargids. Deze prachtig vormgegeven gids kun je bestellen op de site van LBL.   Facebook effectief inzetten en zichtbaar zijn voor je doelgroep. Voor menig marketeer best nog een uitdaging,...

Lees meer

Samenwerken? Neem contact op!

Wij werken graag samen om je verhaal te vertellen. Dat doen we op verschillende manieren. Meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Direct bellen mag natuurlijk ook: 026-2022680.

Sizigy

Weverstraat 59
6862 DK Oosterbeek
026-2022680

Gegevens

KVK 67961592
BTW NL857244061B01