De kennis van Sizigy
Kennis = content
Bovenstaande roepen we al jaren. In organisaties waar veel kennis zit, zit ook veel content. Vaak goed verstopt. Wij helpen organisaties die kennis te verspreiden. En zo doen we dat zelf ook op ons blog.
Klimaatfilms Provinciale Commissie Leefomgeving
Voor de Provinciale Commissie Leefomgeving van de Provincie Utrecht hebben we vier films gemaakt, met in de hoofdrol jonge wetenschappers. Deze wetenschappers, expert op het gebied van duurzaamheid, vertellen Gedeputeerde én Provinciale Staten over de urgentie van de...
Trainingreeks online & social content
Regelmatig worden we gevraagd om een training of workshop te verzorgen. Deze keer werd ik door een oud-student van de Hogeschool Utrecht, Eva Kloor, gevraagd om al haar communicatie-collega's bij te spijkeren over de inzet van sociale media, online strategie en...
Nieuwe reeks videocontent HVC KringloopEnergie
Afgelopen periode hebben we gewerkt aan een nieuwe reeks videocontent voor HVC KringloopEnergie. Deze servicefilms zijn onderdeel van de contentstrategie. Sizigy helpt HVC met videomarketing, met als doel bestaande klanten met een aansluiting op het warmtenet van HVC...
Docentstage: docent loopt mee met de praktijk!
Al vrij snel na mijn afstuderen werd ik part-time docent op de Hogeschool Utrecht (bedrijfscommunicatie) en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (communicatie & communication studies - de Engelstalige en internationale varianten communicatie). Kennis overdragen...
The life of a Bolt
Blogreeks video – deel 2 over de hoofdrol Het zijn soms de simpelste en kortste films die de meeste impact hebben. En dat is waar het allemaal om gaat… IMPACT! Snelle overgangen, effecten en stijlen zijn een prima middel om een kijker aan je te binden. Maar meer dan...
One shot tells it all…
Het zijn soms de simpelste en kortste films die de meeste impact hebben. En dat is waar het allemaal om gaat... IMPACT! Snelle overgangen, effecten en stijlen zijn een prima middel om een kijker aan je te binden. Maar meer dan een quick fix is het niet. In deze reeks...
Hoe zet je het Hero, Hub en Hygiene model in?
Genoeg voor voor discussie, het hero, hub en hygiene model van Google/YouTube. Want waarom wordt dit model zo vaak en graag gebruikt. En is het wel wetenschappelijk onderbouwd? Dat laatste zeker niet. Maar het gebruik van het hero, hub en hygiene model biedt een...
Succesvolle wervingscampagne AB Oost
Eind vorig jaar vroeg AB Oost (nu Abeos) ons om een campagne te ontwikkelen voor de wervingsactie 100 medewerkers. Door de aantrekkende economie is het nodig om meer krachten in de poule van AB Oost op te nemen. Naast het werven van nieuwe medewerkers met 100%...
Google Streetview voor de HAN
Doelstelling en vraag van de HAN Drempelvrees wegnemen en scholieren voorbereiden op hun bezoek aan de HAN. Door de inzet van nieuwe middelen, zoals Google Streetview willen we de doelgroep beter bereiken en voorbereiden. Met deze opdracht van de HAN was duidelijk...
Het belang van video voor activatie op Facebook
Dit artikel van Aljo Hartgers over Facebook in 2017 verscheen in de LBL-jaargids. Deze prachtig vormgegeven gids kun je bestellen op de site van LBL. Facebook effectief inzetten en zichtbaar zijn voor je doelgroep. Voor menig marketeer best nog een uitdaging,...
Samenwerken? Neem contact op!
Wij werken graag samen om je verhaal te vertellen. Dat doen we op verschillende manieren. Meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Direct bellen mag natuurlijk ook: 06-52855624.
Sizigy
Spoorlaan 39
3721 PA Bilthoven
06-52 85 56 24
Gegevens
KVK 67961592
BTW NL857244061B01