De kennis van Sizigy
Kennis = content
Bovenstaande roepen we al jaren. In organisaties waar veel kennis zit, zit ook veel content. Vaak goed verstopt. Wij helpen organisaties die kennis te verspreiden. En zo doen we dat zelf ook op ons blog.
Herkenbaarheid en continuïteit zijn belangrijk in contentmarketing
In de LBL-jaargids 2017/2018 van dit jaar verscheen een interview met onder andere Tim Steur (Jumbo), Mireille Spapens (Erasmus MC), Daniël Spronk (Eight Media), Marco Derksen (Upstream) en Erika van Harten (WNF). Ook ik werd geïnterviewd over het onderwerp: 'is...
De LBL-jaargids 2017 over content: data of onderbuikgevoel?
Ook dit jaar heb ik - voor het derde seizoen op een rij - meegewerkt aan de LBL-jaargids. Dit jaar niet alleen als expert over Facebook (dit jaar met name gericht over de belangrijkste trends, zoals Mobile First, Video en Adverteren). Ik ben ook geïnterviewd over...
Houvast met thema’s en onderwerpen
Rust, Ritme en Regelmaat. Deze Grootmoeders tip is nog steeds actueel. In je contentstrategie met thema’s en onderwerpen geven je veel houvast en focus. Zeker als het aankomt op het maken en uitgeven van content. In een eerder blog lees je over de doelstellingen en...
Vijf tips voor het zelf maken van video’s met je iPhone
Het is soms prima om stakeholders of zelf content te (laten) maken. Deze content kan je bijvoorbeeld snel delen op sociale media (denk aan Facebook Live video) of gebruiken om later te editen voor een korte film of samenvatting. In dit blog leg ik uit welke materialen...
Doelstellingen behalen met het juiste type content
Welke content je inzet is erg afhankelijk van je contentdoelstellingen. Logisch: een vermakelijk video vertelt iets heel anders over je organisatie dan een informatief en inhoudelijk artikel over een specifieke dienst, zoals Empathy Mapping. En een korte...
KPI’s en doelstellingen voor je contentstrategie
Met een contentstrategie wil je doelstellingen behalen. Vanuit de Nederlandse visie/definitie, waarbij niet geheel achter sta, zijn deze niet gekoppeld aan een marketingdoelstelling. Toch kun je contentmarketing op twee manieren benaderen: vanuit PR én met de...
Een how-to: je gebouw in Google Streetview
Het bezoeken van een (imposant) Hogeschoolgebouw is een behoorlijke drempel voor veel scholieren. Of het nu gaat om een open dag of een dag kijken bij een opleiding. Soms weet je niet wat je kunt verwachten en waar je moet zijn. Samen met de Faculteit Economie en...
Samenwerken? Neem contact op!
Wij werken graag samen om je verhaal te vertellen. Dat doen we op verschillende manieren. Meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Direct bellen mag natuurlijk ook: 06-52855624.
Sizigy
Spoorlaan 39
3721 PA Bilthoven
06-52 85 56 24
Gegevens
KVK 67961592
BTW NL857244061B01