Abeos

video & social content voor Abeos

Naar aanleiding van onze werkzaamheden voor GAMMA en KARWEI (Van Neerbos Bouwmarkten) vroeg Abeos ons in 2016 voor een het ontwikkelen van de strategie voor de lokale inzet van Facebook. Al snel zorgde deze strategie voor een innige samenwerking op meerdere vlakken. Zo ontwikkelen we marketingconcepten, verschillende content  en maken we verschillende videoproducties. Ook zetten we onze online kennis en sociale media in voor het werven van medewerkers.

Abeos is van oorsprong een uitzendorganisatie in de agrarische sector. Sinds een aantal jaren is Abeos ook actief buiten de agrarische sector, zoals bij bedrijven in de bouw, grond-, weg- en waterbouw, metaalsector, groenvoorziening en transportsector. Abeos heeft dagelijks zo’n 4.500 medewerkers aan het werk.

Naast de initiële strategie voor Facebook verzorgden we ook reeks trainingen voor flexconsultants in de diverse regio’s. Tijdens deze training werd ingegaan op de relevantie van Facebook voor Abeos en hoe de deelnemers zelf content kunnen ontwikkelen en (regionaal) plaatsen op de Facebookpagina van Abeos.

Videocontent voor Abeos

Naast content voor sociale media ontwikkelt Sizigy ook videocontent voor Abeos. Dit doen we met een compleet en geïntegreerd concept: naast een video zetten we tekst, fotografie en sociale media in om de doelgroep te bereiken.

Een goed voorbeeld is de videoreeks Mooi Werk, waarbij we opdrachtgevers van Abeos volgen. Elke aflevering wordt op de website van Abeos geplaatst. Bij elke aflevering hoort een kort inhoudelijk artikel, dat op verschillende platformen wordt gepubliceerd. Als compleet geheel verzorgen we in deze reeks:

  • Portretvideo
  • Korte promo/quote snippet
  • Website-artikel
  • Social content
  • Activatie richting de doelgroep

Content creatie voor Facebook

Op basis van overkoepelende thema’s werkt Sizigy maandelijks aan content voor de diverse doelgroepen op sociale media. Mede door onze aanpak creëren we relevante en op een slimme en snelle manier content.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

8 mei 2017