Strategie en concept

Samenvloeien van doelgroep en content

Door goed te kijken naar doelgroep en organisatie, maken we content die ertoe doet. Bij Sizigy maken we voornamelijk videocontent, maar schuwen niet een bijbehorend artikel of sociale mediacontent. Sterker nog: dat zit in bijna al onze concepten verweven. Zo zorgen we ervoor dat doelstelling, content en doelgroep naadloos op elkaar aansluiten.

Workshop empathy mapping voor The Economic Board.

Videocontent en -strategie

Door samen te werken aan een concept maken we content die werkt. We denken vooraf goed na over de doelstellingen en doelgroep. Zo zorgen we ervoor dat het verhaal past bij de ontvanger. En natuurlijk de plekken en momenten waarop deze content wordt verspreid: een slimme strategie dus. Dit houdt in dat we ons ook bezighouden met de plek van de video, zoals je website en sociale mediakanalen.

h

script & concept

Wij hebben een workshop script en concept om samen tot een geweldig plan te komen.

T

empathy mapping

Een empathy map geeft inzicht in de belevingswereld en communicatiegedrag van de doelgroep.

Opdrachtgevers & cases

Wij hebben onder meer Briskr, Mediahuis Limburg, The Economic Board geholpen met hun contentstrategie of concept. Lees er meer over in onze cases.

Voor Mediahuis Limburg hebben we gewerkt aan drie complete contentstrategieën.

Samen met Briskr hebben we relevante content en de bijbehorende strategie uitgewerkt.

The Economic Board hebben we geholpen met het in kaart brengen van hun doelgroep.

Samenwerken? Neem contact op!

Wij werken graag samen om je verhaal te vertellen. Dat doen we op verschillende manieren. Meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Direct bellen mag natuurlijk ook: 026-2022680.

Sizigy

Weverstraat 59
6862 DK Oosterbeek
026-2022680

Gegevens

KVK 67961592
BTW NL857244061B01