case: HVC KringloopEnergie

Contentstrategie

Samen met de afdeling marketing en communicatie hebben we voor HVC KringloopEnergie de customer journey uitgewerkt. Op basis deze informatie is een concrete contentstrategie uitgewerkt, op basis van het hero, hub en hygiene model. Door interessante contentformats te ontwikkelen en een campagnestrategie uit te werken weten we de doelgroep goed te bereiken. HVC KringloopEnergie helpen we met onder andere:

  • Campagnes op sociale media (leads genereren, informeren)
  • Videocontent
  • Blogs en artikelen
  • Algemeen advies rondom online communicatie en marketing

Eén van de video’s in de reeks klantvragen

Videoproductie

Vanuit de contentstrategie en de customer journey is begonnen met een reeks videocontent. Hierbij ligt de focus bestaande klanten met een aansluiting op het warmtenet van HVC KringloopEnergie. De vragen die deze klanten hebben, zijn met behulp van een klantenservice-analyse uitgewerkt.

De eerste batch films staan online, op YouTube en de speciale videopagina van HVC KringloopEnergie. In deze servicereeks geven Nadja (klantenservice) en Nino (beheerder van het warmtenet) antwoord op veelgestelde vragen.

Ook een contentpakket?

 

Wij houden van slim werken. Dat doen we met contentpakketten. Dat is kostenefficiënt en levert boordevol mooie content op. Deze content kun je op veel verschillende manieren inzetten. Meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Direct bellen mag natuurlijk ook: 026-2022680.

 

Sizigy

Weverstraat 59
6862 DK Oosterbeek
026-2022680

Gegevens

KVK 67961592
BTW NL857244061B01