Afbeelding Life of a Bolt

Blogreeks video – deel 2 over de hoofdrol

Het zijn soms de simpelste en kortste films die de meeste impact hebben. En dat is waar het allemaal om gaat… IMPACT! Snelle overgangen, effecten en stijlen zijn een prima middel om een kijker aan je te binden. Maar meer dan een quick fix is het niet. In deze reeks blogs geef ik voorbeelden van korte video’s waar dat gevoel in zit.

The life of a Bolt

Deze film is een prachtig voorbeeld hoe je een minuscuul klein onderdeel van je succes de hoofdrol kunt laten spelen in een film.
Hier wordt het leven beschreven van RB 12-FS-00663-02. RB 12-FS-00663-02 is een schroef en hoe klein dan ook, het leven van RB 12-FS-00663-02 omschrijft perfect de aandacht en perfectie die je wilt uitstralen.
Met bijna 3 minuten is de film aan de lange kant, maar met schitterende shots en boeiende muziek. Iedere seconde het kijken waard. Enjoy!

 


Lees alle blogs in deze reeks:

Categoriecreatie
over de auteurJoris van Zijl

Vanaf 1999 is Joris actief in diverse marketing rollen bij KPN, SONY Playstation en Apple. Bij Apple was hij onder andere verantwoordelijk voor de marktintroductie van iPod, iPad, iPhone en diverse retail concepten. Zijn lijfspreuk die hij zoveel mogelijk ook in zijn werk probeert toe te passen luidt: ‘People forget what you said. People forget what you did. But they will never forget how you made them feel.’